Straszne historie...z życia wzięte mojej rodziny!

  1. 박 신 석 19-09-2010 10:43

    Jest ich kilka...są bardzo długie...opowiadałam je na dyskotece halloweenowej -wszyscy się bali

    Moja mama z ciocią i koleżankami pracowały kiedyś w barze...[niedaleko Warszawy] pętro wyżej było zwykłe mieszkanie, gdzie wszyscy odpoczywali po pracy. Łóżko na którym spały stało przy dużym oknie, a za oknem był balkon albo taraz...coś w tym stylu...Zwykle mama kładła się przy oknie ale tej nocy położyła się ciocia. W nocy poczuła jakby coś ją ciągnęło za włosy. Chciała wstać..ale "coś" dalej ją trzymało....zaczęła krzyczeć, bała się....wyszarpnęła się i w tym momencie to coś podrapało ją po plecach...do dziś ten ślad został....wezwano nawet policję...ale nic nie znalazło...ślad wcale nie zostawiło zwierzę...przypominał ludzką rękę...ale kto normalny w nocy chodzi po balkonach i drapie ludzi?

  2. 박 신 석 19-09-2010 10:44

    poprawka nie "taraz" a taras

  3. 박 신 석 19-09-2010 10:49

    2 historia...O.o mam tego dużo...moja rodzinka nie jest normalna....Ciocia nocowała tej nocy u babci.....Bardzo źle się czuła i poprosiła moją siostrę aby z nią posiedziała w pokoju.....grał telewizor...ciocia usnęła...a siostra poszła do sb...w nocy budzi się i widzi przed sobą białą dziewczynę [dosłownie] myślała,ze to moja siostra zaczęła ją wołac ale zjawa zniknęła....Następnego dnia ciocia opowiedziała o tym babci....w momencie kiedy do pokoju weszła siostra.....one przestały o tym rozmawiać, żeby nie przestraszyć siostry...a ona siada i mówi,ze tej nocy widziała zjawę....babcia i ciocia popatrzyły na sb.....i powiedziały jej że one też.....dziwne co?....wezwano po tym księdza....itp.......No właśnie...a ja w te wakacje gadam o tym z siostrą...tak przypominamy sb a ona mówi,ze gdyby nie ten duch ciocia mogłaby mieć wylew i umrzeć we śnie....więc ten duch tak jakby pomógł mojej cioci^^

  4. , Cytrux. ♥ 19-09-2010 10:53

    masz jeszcze jakieś historie. ?

  5. 박 신 석 19-09-2010 10:56

    3 historia...Moja ciocia [tak wiem znowu ona....Ona jest chyba najbardziej...nawet nie wiem jaka...z całej rodziny O.o ze swoim byłym mężem i kolegami pojechali do Niemiec, nad jakieś jezioro na biwak. Rozłożyli namioty, faceci poszli łowić ryby...a baby zostały w środku namiotu...Zapomniałabym dodać po drodze omijali domy...Wszystkie były pozamykane na łańcuchy albo pilnowały je psy obronne....Nagle....na niebie zaczęło się coś świecić...i to coś zbliżało się nad wodę...mężczyźni rzucili wędki i pobiegli zawołać dziewczyny...zostawili wszystko i uciekli w krzaki....z tego pojazdu coś wyszło....i zaczęło wydawać dziwne dźwięki....po jakimś czasie wróciło do pojazdu i odleciało....następnego dnia wezwano dziennikarzy i znaleziono ślad stopy....była ogromna.....Przypuszczam,ze to coś to UFO....Możecie wieżyc lub nie....ale jest wiele dowodów na ich istnienie

  6. , Cytrux. ♥ 19-09-2010 10:57

    xdd. yhm. bez urazy - twoja ciocia jest jakaś nawiedzona. ;D

  7. 박 신 석 19-09-2010 10:57

    wiecie...niby czemu te domy były pozamykane na łańcuchy ? Może to już się zdarzało wcześniej....oceniajcie, która historia straszniejsza^^

  8. 박 신 석 19-09-2010 10:59

    Wiem....spoxx ja to rozumiem^^ hhe....Ona chyba z całej rodziny jest taka spoxx...bo wierzy w te rzeczy i zwykle to się jej przytrafia...bardzo często mnie straszy tymi historyjkami^^

  9. , Cytrux. ♥ 19-09-2010 11:00

    moim zdaniem najstraszniejsza jest 1 historia , bo w ufo to ja nie wierzę, a zjawy nie raz widziałam, więc to nie robi na mnie najmniejszego wrażenia.

  10. , Cytrux. ♥ 19-09-2010 11:01

    ale ogółem j***** historie. ;D

  11. 박 신 석 19-09-2010 11:02

    Thx^^

  12. 박 신 석 19-09-2010 11:03

    Widziałaś zjawy?..O napisz o tym! ja to nie widziałam..hhe....

  13. , Cytrux. ♥ 19-09-2010 16:11

    tak, widziałam. ;D

  14. , Cytrux. ♥ 19-09-2010 16:17

    ugh, widziałam zjawę gdzieś tak dwa razy. za pierwszym razem była zima i szybko się ściemniało . moi rodzice pojechali do reala ( jak ktoś nie wie - to taki supermarket. ) , a siostra poszła do swojego chłopaka. ja, jak zwykle surfowałam po sieci przy włączonym telewizorze.
    było ok. 20:20 .
    Strasznie zachciało mi się do toalety i pędem pobiegłam w stronę kibelka.
    żeby dojść do wc z mojego pokoju trzeba przejść przez długi korytarz otoczony drzwiami. do pokoju mojej siostry są szklane drzwi. ominęłam je ,ale coś mnie pokusiło zaglądnąć przez szybę do jej pokoju. zawróciłam i sporzałam w szybę. przy oknie stała jakaś kobieta , która na pierwszy rzut oka przypominała moją zmarłą babcię.
    w wielkim szoku pobiegłam do toalety i nie wychodziłam z tamtąd ,aż nie przyjechali rodzice.

  15. Nothing. 19-09-2010 18:22

    wow. ja tam jeszcze nigdy nie widzialam zjawy lecz ktoś do mnie mówił.
    Miałam wtedy chyba 7 lub 8 lat. Leżałam w lóżku . Nie spałam bo nie mogłam zasnąc. Wszyscy w domu spali. Mialam otwarte drzwi. [ drzwi od mojego pokoju sa tuż przy schodach na dół] Nagle usłyszałam kogoś głos. Wymawiał moje imie '' Weronika ''. Przestraszyłam się i postanowiłam nie wychodzic z łóżka. Poduszkę założyłam na głowę i starałam się zasnąc. Rano mama obudziła mnie wołając moje imie . Byłam w tej samej pozycji co w nocy.

  16. Nothing. 19-09-2010 18:25

    ej Tatsuya. miałam coś podobnego do twojej mamy. W nocy nie mogłam spac. Moje łóżko jest tuż przy oknie. Nagle poczułam że coś dotyka mojego policzka. Strasznie się przestraszyłam. Skuliłam się i bałam się otworzyc oczy. Gdy obudzziłam się rano , na moim policzku byla jakaś czerwona plamka. Prubowałam ją zmyc, no udalo mi sie po 1 h. ale znajomi nadal mówia mi że prawy policzek mam bardziej ''różowy''.

  17. usunięty 20-09-2010 14:59

    eh... wszyscy mówią że widzieli duchy ^^... ja wczoraj z kumplami na łączce byliśmy zaczeło się ściemniać total masakra zgubiliśmy się i nie wiedzieliśmy gdzie iść xD... nagle moja karcia(kumpela ale jakby taka siostra xd) zgubiła sie...szukaliśmy jej i trafiliśmy na taką jakby skarpe...spojrzeliśmy w dół i zobaczyliśmy karoline... stała w żółtych kwiatach bała się wyjść... nagle zaczeła krzyczeć że coś tam idzie więc biegiem zaczeliśmy ją ratować jak się okazało nic tam nie było xD...jakieś pół godziny później trafiliśmy do jakiegoś sadu...na około był żywopłot... zobaczyliśmy jakąś staruszke wyglądała tak jakby jakaś wiedźma xD...jak tylko nas zobaczyła przykucneła...przestaraszyliśmy się i zaczeliśmy uciekać...gdy wreszcie wyszliśmy na polankę usłyszelismy jakiś krzyk :o... gdy już wychodziliśmy z łąki zobaczyliśmy jakąś kobiete białą prawie przezroczystą...wtedy już nieźle przerażeni postanowiliśmy sprawdzić godzine domie padła koma nie mieliśmy jak sprawdzić...wróciliśmy do domów...a dzisiaj w szkole doma mówiła że choć miała rozładowaną kome ktoś(a może coś!) zadzowniło do niej...numer był zastrzerzony i nikt się nie odzywał całą noc siedziała z rodzicami i bała sie zasnąć... to było okropne :o

  18. 박 신 석 20-09-2010 20:22

    o tak....niezłe te wasze historie...Werola a ja tez miałam podobną historię...też mnie ktoś wołał....Po śmierci mojego ojczyma strasznie się bałam sama spać....w nocy obudziłam sie i słyszałam jak mnie woła....ciotka mówiła...ze to się będzie nam często zdarzać..o bożż...nie dzieki

  19. Nothing. 21-09-2010 17:54

    Setsuna(remont) serio sie to rb przydarzylo?
    wiesz ja kiedys zabladziłam, ale pewna starsza pani mi wskazała drogę. wyglądala na serio staro i nigdy wczesniej jej nie widzialam a ze mieszkam na wsi znam wszystkich , no moze nie wszystkich ale kojarze osoby z widzenia a ja pierwswzy ( i zreszta chyba ostatni ) raz widziałam...... to bylo jakieś 2 lata temu...

  20. Nothing. 21-09-2010 17:54

    tb?

Forum grupy "_____StRaSzNe_HiStOrIe____x33" (465)

Ty w grupie "_____StRaSzNe_HiStOrIe____x33"

Szukasz grupy?

Wpisz w poniższe okienko nazwę grupy którą chcesz znaleźć

szukaj grupy