WYPOWIEDZENIE UMOWYCyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010078, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 25 581 840,64 zł w całości wpłaconym, NIP 7961810732, działając w oparciu o Regulamin świadczenia nieodpłatnych usług internetowych przez Cyfrowy Polsat oraz w oparciu o art. 3651 Kodeksu cywilnego, niniejszym wypowiada umowę zawartą w oparciu o wyżej wymieniony Regulamin. Przyczyną wypowiedzenia jest kończenie działalności przez Cyfrowy Polsat S.A. w zakresie objętym Regulaminem (prowadzenie Serwisu pod adresem www.poszkole.pl). Rozwiązanie umowy nastąpi w dniu 31 marca 2018 roku, to jest z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia usługi objęte Regulaminem, świadczone będą na zasadach wskazanych w Regulaminie. Zachęcamy aby w okresie wypowiedzenia pobrać z Serwisu potrzebne Użytkownikom materiały, gdyż po dniu 31 marca 2018 roku żadne materiały nie będą dostępne w Serwisie www.poszkole.pl.

Buda - To Nuda

tematautorostatni post
BLOG!!!!!! Usunięty 06-02-2012 23:14
Nowa Grupa!! .SexOften. 05-02-2012 21:23
zapisz się dostaniesz 3O privów. Usunięty 04-02-2012 9:42
Jaką mogę mieć ksywke? Usunięty 01-02-2012 0:18
jeśli nie chcesz ACTA t się podpisz na adresie tej strony walczmy o prawa: http://jestemprzeciwacta. pl/ Maciek007 29-01-2012 20:11
Podpisz się tutaj jeśli jesteś przeciwko ACTA! Rozsyłaj ten link! http://jestemprzeciwacta. pl/ Usunięty 28-01-2012 20:09
nie lubie.. Usunięty 27-01-2012 22:18
Podpisz się tutaj jeśli jesteś przciwko ACTA! http://jestemprzeciwacta. pl/ Usunięty 27-01-2012 19:53
ACTA Usunięty 27-01-2012 16:27
Szasta.blogspot.com ;) Dodaj sie do obserwatorów a napewno ci sie jakos odwdzieczę ! x33 ♥_Szastaa_&he (...) 26-01-2012 13:54
buda Usunięty 22-01-2012 21:48
buda Usunięty 22-01-2012 21:00
Pisanie.................. ...nosem! :D Evangelista 22-01-2012 17:53
Przepraszam za spam Usunięty 29-12-2011 23:15
robimy reaktywację rezydencji dawnych stałych bywalców zapraszamy w celu ustalenia tożsamości dziękuje XD Lodziara . Usunięty 29-12-2011 17:05
Imię w wersji Ninja Usunięty 25-12-2011 10:45
Historyjka!!! Usunięty 24-12-2011 14:28
Ocena avka osoby powyżej. ;] Usunięty 23-12-2011 21:20
X czy Y? Usunięty 20-12-2011 19:05
Do której klasy chodzisz? Malinowa Emo (...) 20-12-2011 17:43
` Zapraszam ; * ` ewridej . 11-12-2011 19:12
`Ważne ! UWAGA ! Usunięty 11-12-2011 12:05
kawały nauczycielom!! Usunięty 10-12-2011 14:59
Po co sie chodzi do szkoły ? ; d . Pickey . { szukam (...) 09-12-2011 17:50
http://poszkole.pl/grupy/ 4369231/n/Tap_Madl_by__sz merfetka_XD ` szmerfetka XD 08-12-2011 19:01
Co mam kupić koledze na mikołaja .? pomocy.! Usunięty 06-12-2011 17:29
Brudne ptaszyska juliamila123 03-12-2011 19:44
Co byś zmienił/ ła w stronce osoby powyżej , xd ` . RozCzarowana (...) 03-12-2011 19:05
Odliczamy do wakacji ! ;D . Mamo oni czytają (...) 03-12-2011 19:03
http://olejto.pl/6885/jak -sie-ubrac/ Toshi 28-11-2011 17:41
Oceniamy avv. Usunięty 28-11-2011 17:21
POMOŻCIE Usunięty 23-11-2011 21:56
łaaaaa ` szmerfetka XD 23-11-2011 19:20
OSOBA DO KONTA !! .ShakeYourBody. 19-11-2011 17:41
Nudzi Ci się? A może porsja szokujących fotek?? Tylko-Kibice.pl 17-11-2011 14:25
śmieszne historie z budy xDD Usunięty 15-11-2011 18:55
Polecam ! Usunięty 15-11-2011 17:56
TEST .ShakeYourBody. 09-11-2011 17:04
`20 komów praktycznie za nic .!!! Usunięty 06-11-2011 21:38
Czkawka .! ` myszkaa . (...) 06-11-2011 21:35
Średnia ^^ blah ._. 06-11-2011 21:15
Top - Model Casting ( trwa .) Usunięty 06-11-2011 17:57
Ferie bez sniegu: Fajnie czy głuupio? Usunięty 02-11-2011 14:45
historyjka o szkole Usunięty 31-10-2011 20:43
NAGIE FOTY : DD Usunięty 29-10-2011 19:55
Historyjka Beatrice.(Umineko (...) 28-10-2011 21:01
rozwalamy bude!!! wilczycaShesa 26-10-2011 17:44
Historyjka o dziewczynie Usunięty 24-10-2011 20:29
Czkawka .! ` myszkaa . (...) 24-10-2011 20:19
Grafika :D `.Lenaxei. || GRAFA (...) 23-10-2011 19:35

Ty w grupie "Buda - To Nuda"

Info o grupie

 <br/><a href="http://i49.tinypic.com/29399ms.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

. ' - ' .

Buda to nuda.!
To grupa dla wszystkich ,którzy nie lubią i nienawiadzą chodzic do szkoły... Nie lubisz szkoły.? To na co czekasz.?! Zapisz sie ...
Jeśli lubisz szkołe dlatego że są tam twoi przyjaciele i miło z nimi spędzasz czas.. to też sie zapisz  ;] można się spotykac w innych miejscach bez czekania 45 minut na 10 minut smiechu.
Tu się nigdy nie bedziesz nudzic...
Gwarantuje świetną zabawe, która popłaca.!
Za czeste udzielanie się w grupię bedą dyplomy ; )
 
już jest ! Oficjalne konto grupy na nk :
http://nk.pl/profile/17764497

                                                                                     

                                                                                     

Założyciel grupy