WYPOWIEDZENIE UMOWYCyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010078, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 25 581 840,64 zł w całości wpłaconym, NIP 7961810732, działając w oparciu o Regulamin świadczenia nieodpłatnych usług internetowych przez Cyfrowy Polsat oraz w oparciu o art. 3651 Kodeksu cywilnego, niniejszym wypowiada umowę zawartą w oparciu o wyżej wymieniony Regulamin. Przyczyną wypowiedzenia jest kończenie działalności przez Cyfrowy Polsat S.A. w zakresie objętym Regulaminem (prowadzenie Serwisu pod adresem www.poszkole.pl). Rozwiązanie umowy nastąpi w dniu 31 marca 2018 roku, to jest z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia usługi objęte Regulaminem, świadczone będą na zasadach wskazanych w Regulaminie. Zachęcamy aby w okresie wypowiedzenia pobrać z Serwisu potrzebne Użytkownikom materiały, gdyż po dniu 31 marca 2018 roku żadne materiały nie będą dostępne w Serwisie www.poszkole.pl.

PUBG - właśnie pękło 30 milionów

Poszkole

PlayerUnknonwn's Battlegrounds doczekało się już oficjalnej premiery na pecetach, wychodząc tym samym z trwającej od marca tego roku fazy Wczesnego Dostępu. A

Aktualizacja 1.0 wprowadziła w grze wiele istotnych zmian i poprawek i ta wydaje się być wyraźnie bardziej dopracowana niż w czasie testów, poza tym przyniosła nową mapę, usprawnienia w zakresie interfejsu użytkownika, a nawet nowe mechaniki.

Osiągnięcie tak istotnego kamienia milowego jak premiera finalnej wersji (co nie oznacza, że ta nie będzie dalej usprawniana przez twórców) to niewątpliwie spore osiągnięcie i choć gra od samego początku uznawana jest za fenomen i regularnie bije kolejne rekordy popularności, to wygląda na to, że spora część graczy postanowiła zaczekać na oficjalną premierę.

Twórcy pochwalili się bowiem, że tytuł pochwalić może się już 30 mln graczy. Co jednak warto podkreślić, dotyczy to obu platform, ponieważ niedawno gra trafiła także na konsolę Xbox One w ramach programu Game Preview. Niemniej jednak to wersja PC, która dostępna jest zdecydowanie dłużej na rynku, stanowi tu lwią cześć sprzedaży.  

Bluehole Studio może mieć duże powody do zadowolenia, tym bardziej, że tempo przybywania nowych graczy do ich produkcji praktycznie w ogóle nie zwalnia, wręcz przeciwnie i we wrześniu tego roku w PUBG zagrywało się 10 mln użytkowników, w listopadzie było to 20 mln, a teraz przekroczono już 30 mln.

A Wy zagrywacie się już w PUGB?

archiwum newsów

2017-12-22

Podobał ci się ten tekst?

Średnia: 1

Komentarze:

Brak komentarzy

Zaloguj się aby dodać komentarz.

Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta.