WYPOWIEDZENIE UMOWYCyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000010078, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o kapitale zakładowym 25 581 840,64 zł w całości wpłaconym, NIP 7961810732, działając w oparciu o Regulamin świadczenia nieodpłatnych usług internetowych przez Cyfrowy Polsat oraz w oparciu o art. 3651 Kodeksu cywilnego, niniejszym wypowiada umowę zawartą w oparciu o wyżej wymieniony Regulamin. Przyczyną wypowiedzenia jest kończenie działalności przez Cyfrowy Polsat S.A. w zakresie objętym Regulaminem (prowadzenie Serwisu pod adresem www.poszkole.pl). Rozwiązanie umowy nastąpi w dniu 31 marca 2018 roku, to jest z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia. W okresie wypowiedzenia usługi objęte Regulaminem, świadczone będą na zasadach wskazanych w Regulaminie. Zachęcamy aby w okresie wypowiedzenia pobrać z Serwisu potrzebne Użytkownikom materiały, gdyż po dniu 31 marca 2018 roku żadne materiały nie będą dostępne w Serwisie www.poszkole.pl.

Tak kończy się historia Torchlighta

Runic Games

Nie da się ukryć, że hack'n'slash to wymierający gatunek i nawet premiera trzeciej części Diablo niewiele tu zmieniła, ale w ostatnich latach na rynku pojawiło się jeszcze kilku jego sensownych przedstawicieli.

Jednym z nich był właśnie Torchlight, który nie oferował wprawdzie żadnej rewolucji, ale za sprawą przyjemnego gameplayu i charakterystycznej oprawy graficznej zyskał wielu fanów na całym świecie.

Dzięki temu ciepłemu przyjęciu doczekaliśmy się kontynuacji, a wielu graczy liczyło nawet na trzecią odsłonę, chociaż jakiś czas temu docierały do nas informacje o "wypaleniu się" studia, które nie chce już dłużej pracować z tą grą.

Teraz sytuacja wyjaśniła się zaś definitywnie, bo Perfect World Entertainment poinformowało o zamknięciu studia Runic Games, czyli twórców Torchlighta. Wydawca współpracował z zespołem od 2009 roku, kiedy to podpisali umowę na wydanie pierwszej części gry, co okazało się być dobrym posunięciem dla obu stron. Sytuacja się jednak zmieniła, a ten drastyczny krok wynika z chęci "skupienia się na sieciowych tytułach opartych na modelu gry jako usługi".

Na stronie Runic Games pojawiło się też oficjalne oświadczenie - jego treść znajdziecie TUTAJ.

archiwum newsów

2017-11-06

Podobał ci się ten tekst?

Średnia: 1

Komentarze:

Brak komentarzy

Zaloguj się aby dodać komentarz.

Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta.