Piguła dla graczy 34/2017

Poszkole

Jesteście ciekawi, co w gamingowej trawie piszczy? No to zapraszamy na podsumowanie tygodnia.

Za nami najważniejsze premiery tej jesieni, a między nimi debiut nowej konsoli Microsoftu, czyli Xboxa One X, który z pewnością można uznać za udany.

Chociaż trzeba pamiętać, że największą niespodzianką jest jednak nowe Call of Duty, które po powrocie do korzeni, czyli II wojny światowej, znowu bije rekordy sprzedaży.

I to jeszcze nie wszystko, bo mijający tydzień był z perspektywy graczy całkiem udany - zróbcie sobie ciepłej herbaty lub kawy i zapraszamy do czytania:

PONIEDZIAŁEK, 6 listopada

World of Warcraft z nowym dodatkiem - Fani World of Warcraft nie mają powodów do narzekań, bo chociaż gra posiada już 13 lat na karku, to wciąż może liczyć na aktywne wsparcie ze strony twórców i właśnie doczekał się zapowiedzi kolejnego, siódmego już rozszerzenia, które nazwano Battle for Azeroth. Dodatek stawia przede wszystkim na zaognienie konfliktu między Sojuszem a Hordą, a gracze mogą liczyć na mnóstwo nowej zawartości.

 

WTOREK, 7 listopada

Sony nagrodzi swoich wiernych graczy - Sony najwyraźniej postanowiło nagrodzić graczy, którzy poświęcają sporo czasu na granie i zdobywanie trofeów. Japoński koncern rusza bowiem z programem Sony Rewards, który przydzielać ma punkty za srebrne, złote i platynowe trofea do wykorzystania w sklepie PlayStation Store. Nie ma jednak co liczyć na jakieś kokosy, ponieważ przelicznik jest dość skromny i wynosi 1 punkt za "srebro", 10 punktów za "złoto" oraz 100 punktów za "platynę", a każde 1000 punktów przełożyć ma się ponoć na 10 dolarów amerykańskich do wydania na dowolne produkty z oferty cyfrowego sklepu firmy.

assassinscreed.ubisoft.com

 

ŚRODA, 8 listopada

Wiedźmin 4? CD Projekt RED mówi “nie” - Sytuację dość dokładnie wytłumaczył bowiem w wywiadzie ze Strefą Inwestorów prezes CD Projekt, Adam Kiciński, który odniósł się przy okazji do doniesień, jakoby coś złego działo się wokół ich nowego projektu, a mianowicie Cyberpunk 2077. Zacznijmy jednak od Wiedźmina, który z pewnością nie doczeka się czwartej odsłony, ale studio nie wyklucza (a nawet jest tego pewne) czegoś nowego osadzonego w tym uniwersum, do którego ma przecież prawa. Jeśli zaś chodzi o Cyberpunk, to chociaż na razie musi nam wystarczyć zaledwie jeden zwiastun CGI z 2013 roku, produkcja ma się bardzo dobrze, a przynajmniej zdaniem Kicińskiego. Ten poinformował, że pracują z budżetem większym niż przy trzecim Wiedźminie, gdzie było to 300 milionów złotych i mają zamiar dzięki temu powalczyć na rynku z największymi hitami.

thewitcher.com

 

CZWARTEK, 9 listopada

Ubisoft - Mikrotanskacje głównym źródłem zarobku -  Niestety nie mamy dobrych wieści dla przeciwników płatnych DLC i mikrotransakcji, ponieważ przychody z ich tytułu po raz pierwszy przekroczyły wpływy firmy z cyfrowej sprzedaży gier, co pokazuje, że gracze chętnie sięgają po tego typu dodatki. Przychód z cyfrowej dystrybucji Ubisoftu zwiększył się o 69% względem analogicznego okresu ubiegłego roku, natomiast  Recurring Investment (PRI), jak określana jest przez firmę sprzedaż przedmiotów w grze, DLC, przepustek sezonowych i subskrypcji, wzrósł aż o 83% i przyniósł Francuzom 175 mln EUR w dwóch pierwszych kwartałach tego roku finansowego. To przekłada się na 51% całego obrotu cyfrowego firmy, co oznacza, że sprzedaż cyfrowych gier przynosi mniej przychodu niż DLC i mikrotransakcje.

watchdogs.ubisoft.com

 

PIĄTEK, 10 listopada

Call of Duty: WWII bije kolejne rekordy - Call of Duty: WWII to udany powrót kultowej serii do korzeni i nie trzeba było długo czekać na reakcję graczy, którzy zaraz po premierze masowo rzucili się do sklepów. Activision w związku z tym poinformowało, że w swoich trzech pierwszych dniach obecności na rynku, gra zarobiła 500 mln USD ze z globalnej sprzedaży. Przypominamy, że Call of Duty: WWII jest dostępne na PC, PS4 i Xbox One.

 

 

SOBOTA - NIEDZIELA, 11-12 listopada

UFC 3 na nowym zwiastunie - Do premiery trzeciej części gry pozostało jeszcze sporo czasu, bo ta dostępna będzie na PlayStation 4 i Xbox One dopiero od 2 lutego, ale deweloper postanowił w końcu na dobre ruszyć z promocją tytułu, który swoją podobizną i nazwiskiem sygnuje sam Conor McGregor. I chociaż już druga odsłona serii od EA Sports była całkiem skomplikowana, to twórcy zapowiadają kolejne zmiany i udostępniają materiał prezentujący nowości.

 

 

Autor: Karolina Majchrzak

archiwum newsów

2017-11-12

Podobał ci się ten tekst?

Średnia: 1

Komentarze:

Brak komentarzy

Zaloguj się aby dodać komentarz.

Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta.