Coś Cię dręczy i nie wiesz co zrobić? Babcia też nie wie?

zadaj pytanie
1353

Kocham go, ale on kocha inną:(

2009-03-18; 15:35

Zakochałam sie w chłopaku( koledze mojego byłego) z mojej szkoły. Nie wiedziałam jak mam mu o tym powiedzieć wiec poprosiłam koleżankę z innej klasy, która go znała i okazało się że on kocha ją:( Nie wiem co mam teraz zrobić!

Zgłoś naruszenie regulaminu

Porady: 235

pokaż: najnowsze | najwyżej oceniane

dodaj
  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2014-06-15; 19:51

    jak w takim się kocham a on inno sama nie wiem co mam zrobic

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2014-02-14; 12:35

    mowi że mnie kocha a calował się z inną

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2014-01-10; 18:20

    radzicie że mam powiedzieć .
    ale on mnie wyśmieje

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2013-11-30; 20:01

    Ja kocham takiego chłopaka z mojej klasy (chodzę z nim do klasy od 7 lat) ale on kocha się w takiej Zosi i NIE WIEM CO ROBIĆ :'(

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-0+
    dodana: 2013-06-17; 18:52

    ja tak kocham takiego bartka j i całychas o nim myśle a on chodzi z 8latką

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-0+
    dodana: 2013-05-23; 19:41

    hehehhehe

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-0+
    dodana: 2013-04-18; 20:49

    Zakochałam się od pierwszego wejrzenia , ale on miał dziewczyne , a pare dni póżniej dowiedziałam się , żę z nią zerwał . Potem z nim pisałam , ale teraz on mi nie odpisuje , dzisiaj płakałam i on mi się śnił w nocy , cały czas o nim myśle i nie mogę przestać .

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-2+
    dodana: 2013-03-10; 15:32

    powiedz mu że go kochasz ja tak zrobiłam i jesteśmy razem

  • Gość Gość

    Oceń:

    2-1+
    dodana: 2013-03-10; 15:29

    powiedz mu że kochasz go

  • Gość Gość

    Oceń:

    2-1+
    dodana: 2013-02-23; 22:22

    ołł maj ,ale macie problemy .. ja napisałam do ch i podoba mu sie inna i poprostu sie z nim przyjaźnie ..

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-0+
    dodana: 2013-02-14; 0:03

    ja jak pisałam na innej stronie mówiłam o Kacprze N.więc on przyjaźni się z inną i wszędzie razem chodzą. :( ja bym chciała z nim chodzić.Raz przyszłam do szkoły w new fryzurze i on zaniemówił i stał w miejscu i to mnie zmartwiło...

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-0+
    dodana: 2013-01-24; 18:26

    powiedz mu to ,to rzeczywiście będzie trudna rozmowa ale nie ma innego wyboru,jeśli mu tego nie powiesz to na pewno nic nie się stanie i nadal będziesz o nim myśleć wiem jak to jest bo sama jestem zakochana do bólu

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-0+
    dodana: 2012-10-16; 17:19

    chce żeby on mnie bardzo kochał do końca życia

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-0+
    dodana: 2012-09-28; 19:37

    cvvvc

  • Gość Gość

    Oceń:

    2-0+
    dodana: 2012-09-16; 12:12

    poprostu ;gb,g

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-5+
    dodana: 2012-07-02; 22:39

    Ja go kocham a on ugania się za inną,wogle mnie nie zauwarza i do tego ta dziewczyna która mu sie podoba to moja przyjaciułka a ona go olewa i robi sobie z niego beke a ja wieczorami płacze i nie moge o nim zapomnieć.

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-3+
    dodana: 2012-06-19; 20:29

    Do tego moja przyjaciółka jest jego siostrą i tamta się chwali,że będzie jej szwagierką.Najpierw zlikwiduj tamtą a potem z nim rozmawiaj, możesz podrzucić mu cukierki a między nimi numer komórki z podpisem TWOJA WIELBICIELKA.

  • Gość Gość

    Oceń:

    3-4+
    dodana: 2012-06-19; 20:24

    Obecnie jestem w podobnej sytuacji tylko,że on jest z mojej klasy.Jest w związku z inną ale ja nadal go KOCHAM i nie mogę przestać o nim myśleć.Póki co mam plan żeby ta dziewczyna się od niego odczepiła.

  • Gość Gość

    Oceń:

    2-5+
    dodana: 2012-04-20; 22:52

    Ja się zakochałam w chłopaku, który kieruje swoje uczucia do innej dziewczyny i wcale nie zauważa, że ja cos do niego czuję ; ( Nie jestem odważna i boje się mu to powiedzieć, bo boję się jego reakcji . ; ( To jest najgorsze uczucie, bo ciagle o nim mysle i nie mog e zapomnieć . ; (

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-1+
    dodana: 2012-03-16; 10:11


    No i oprócz tego podał powody rozne, ze jestem dziwna i wgl
    a wczesniej mnie tak lubił i wgl ;(.. tylko mnie i moja kolezanke z całej klasy :(
    wiem ze powinnam go sobie odpuscic ale nie moge , ja juz chce sie pociac i umrzec :( , powiedzcie co mam robic, bo cały czas płacze i wgl ?

  • Co zrobić jeśli chłopak mi sie podoba?

    W klasie jest taki jeden chłopak który masakrycznie mi sie podoba i ja mu chyba też. Co mam zrobić? Pomocy

    porad: 157

  • Różnica wieku! POMOCY!

    Mam 14 lat i podoba mi się chłopak, ale on ma 18 lat. Rozumiemy się, idealnie do siebie pasujemy i chcemy być razem. Jak sądzicie, czy taka różnica wieku jest dopuszczalna? Tylko mi nie piszcie, że chodzi mu o seks, bo tak nie jest.

    porad: 12

  • KTO MA DOŚĆ POKEMoNÓW?

    Czy Was też wkurzają 13 latki, które opowiadają, ilu to one nie miały chłopaków? (:) trololololololololololololololololololololololololololololololololololololololololol...

    porad: 15

  • Marianku prosze zaakceptuj ;***

    Mam w klasie typka.Normalnie ze sobą gadamy.Jak chce coś pożyczyć to nie chce od innych tylko mówi że chce ode mnie, pewnego dnia tak z zaskoczenia przytulił mnie na powitanie..Patrzy na mnie, chodzi tam gdzie ja w szkole.Może mu sie podobam?.Jeśli mu sie podobam to jak mam się zachować??

    porad: 17

  • Ja go kocham

    Jest taki chłopak , jest przystojny , słucha metalik i jest strasznie dla mnie miły ... używa słów akich jak zamknij ryj . Otatnio Powiedziałam mu że mi się podoba , Odpowiedział słowem spoko i jakby nigdy nic pisał ze mną daej , co mam rb ?

    porad: 5

  • Podoba mi się chłopak który ma dziewczynę!!!

    Podoba mi się chłopak który ma dziewczynę już wcześniej do niego zagadywałam ale nie pomogło tylko że ja jestem zakręcona i on też i oboje jesteśmy wstydliwi boję się tylko że da mi kosza przed przykaciółmi POmóżcie!!!!!!!

    porad: 364

  • love

    co zrobić jak się w kimś zakochałam ale on jest bardzo daleko?
    poznałam go przez internet.

    porad: 7

  • Pomocy ( Marian zakceptuj prosze)

    Miałam chłopaka który sie w mnie bujał i byliśmy razem 2 miesiące potem jego kumpel przyprowadził swoją przyjaciółkę i on mnie zostawił dla nie i teraz chyba znów chce do mnie wrócić a co będzie jeśli znowu mnie zrani POMOCY;(

    porad: 21

  • Marian pomóż prooszę ; **

    Mam chłopaka. Nie odzywa się do mnie od kilku tygodni . a on traktuje mnie jak tylko koleżankę. nie wiem co robić. nie wiem czy z nim zerwać. Ale ja go bardzo kocham . pomóż proszę

    porad: 9

  • poważny problem!!!

    moja KOL jest z mojego wieku i ma chłopaka i są ze sobą jakiś rok noi jak byli kiedyś sami to zaczynał ją rozbierac ale ona to przerwała i zapytała go czy są na to gotowi a on odp ze czego nie Więc zapytała mnie co o tym sądze a ja nie wiem co jej odpowiedzieć POMÓŻCIE MI

    porad: 15