Coś Cię dręczy i nie wiesz co zrobić? Babcia też nie wie?

zadaj pytanie
569

co zrobić gdy komórka wpadła mi do wody

WiiKuuu$ia 2010-01-08; 16:10

dzisiaj komórka wpadła mi niechcący w śnieg była cała mokra i się wyłączyła niechce się włączyć a po jakimś czasie ekran jest cały zamglony niewiem o robić nie powiem tego rodzicom bo mnie zabiją to był bardzo drogi telefon czy jego już się nie da naprawić?

Zgłoś naruszenie regulaminu

Porady: 144

pokaż: najnowsze | najwyżej oceniane

dodaj
  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2014-02-06; 10:38

    Włóż go do ryżu i to szybko!!!!

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2013-08-17; 20:06

    mi wpadla kom. do basenu i dupa.. nie dziala ;c suszee i wgl a tu nic. -,-

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2012-01-16; 20:53

    Mi dziś spadła na śnieg Nokia n97 Wyciągnąłem baterię, kartę pamięci i klapkę. teraz suszy się na kaloryferze.
    Jeszcze nie włączałem jej, ale po upadku była włączona i sam ją wyłączyłem bateria była sucha.

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-0+
    dodana: 2012-01-16; 20:42

    ...

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2012-01-09; 15:51

    mi dziś wpadł do kibla.:( narazie mi ekran zamgliło i podłączyłam te.do ładowarki.nic.susze go na razie...co bedzie jak sie nie wlaczy?? ja tam mam wszystkie kontakty..!!! i muzyka..:(

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2011-12-09; 22:07

    mi przedchwilą wdadł do gorącej wody z piana wyjełam wszytko i czekam

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2011-09-01; 19:07

    Mi tan do kibla przy niespuszczonej wodzie przed chwileczką wpadł, i wyjełam kartę sim, pamięć i baterię, i zobaczymy co będzie :

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-2+
    dodana: 2011-07-20; 13:56

    wyszusz k***** i masz nie sluchaj debilow ze ci nie bedzie dzialac tylko nie wlaczaj jak bedzie mokra wyciag baterie i wysusz wszystko jak sie wysuszy all w srodku mozesz wlaczyc :)

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-1+
    dodana: 2011-05-30; 21:55

    to koniec !

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-1+
    dodana: 2011-03-20; 1:49

    eee pomocy tefon mi wpadl do drinka i teraz mi cos szfankuje.....i ten fon jest na DOTYK! ;/ i nie wiem co robic.....jak ktos wie jak mi pomoc ??

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2010-11-28; 9:48

    jak telefon wpadnie do kibla . to musicie wyciągnoć baterie szybko go wysuszyć i działa . :) i nie czekać na oklaski tylko szybko go wysuszyć ... jak nap. wam tel wpadł nap. o godz. 14;00 Do 14;05 to macie już po tel .

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2010-11-28; 9:40

    Mój tel w padł to kibla w 1 dzień tel nie działał 2 dzień tel wysuszyłem i dupa nie działa tel ... i szuszyłem go 20 razy tylko biały ekranik świeci i mruga.

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2010-11-24; 8:47

    wyrzuc ja przez okno i powiedz ze ci wypadła

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2010-11-20; 20:13

    mi wpadl do wody 1 dzien temu lezal okolo 15 sek. od razu wyjelam karte i baterie potem probowalam go wlaczyc i sie wlaczyl ale zaczal migac i wyjelam baterie i zostawilam zeby sie suszyl rano wlaczyl sie bez problemow tylko wszystkie klawisze nie dzialaja i nie da sie go ladowac ;/ teraz sie suszy

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2010-11-12; 7:34

    wpadl mi do pralki i niewiem co zrobic

  • Oceń:

    1-1+
    dodana: 2010-11-10; 17:55

    mi do kibla wpadła i dalam ją na okno oczywiście wytartą i z wyjętą kartą SIM i pamięci i mi sie syszył 2 dni i jest do dzisiaj dobry ;dd

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-2+
    dodana: 2010-10-21; 18:36

    mnie wpadła do kibla (; będzie ok, jak go do serwisu weźmiesz

  • Oceń:

    0-2+
    dodana: 2010-08-12; 10:57

    ja weszłam do basenu miałam wodę po kolana a tel. w kieszeni nagle się przewaliłam tel mi wypadł do wody i se tam leżał z 10 min nic się nie stało ino bluetooth nie działał mi przez miesiąc

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2010-02-25; 17:26

    ey mi terz wpadua komurka do wody bylo szkoda bo nokia n97 to drogie. A jak go dasz do komisu to morze dostanjesz 50zl a jak nie to internet

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2010-02-24; 9:02

    djbush

  • Ważny problem-HELP

    Mój były z neta dał mi swój nr kom. po naszym rozstaniu zadzwoniłam raz do niego, teraz ktoś do niego dzwoni..
    Oskarża mnie!-boje się że to w trafi do sądu..!!

    Co robić,proszę aby poszkole to zaakceptowało..
    NIE WIEM CO ROBIĆ!Zmienić nr uciec z haty czy co?c

    porad: 75

  • Pytanie o telefon

    mam pytanko.
    Niedługo kupuję sobie telefon i nie wiem jaki model wybrać.
    Jaki byście mi polecili i dlaczego?

    porad: 30

  • telefon

    ej kto z was ma LG Gd 510? dobry jest?? bo zastanawiam sie czy go kupic

    porad: 8

  • help!

    jaka komórka dotykowa i za ile ??!! lub z wysuwaną klawiaturą ;]

    porad: 36

  • LG KP500 Cookie

    Proszę o pomoc!Dzisiaj kupuję LG KP500 Cookie ,słyszałam że jest super ,ale zawsze znajdzie się ktoś kto tak nie myśli.CHciałabym wiezieć czy jest dobry.Pomocy
    !

    porad: 5

  • Za ile?

    Chcę sobie kupić komórkę z klawiaturą qwerty ale nie wiem ile muszę uzbierać i jaką najlepiej kupić. Pomożecie?

    porad: 8