Coś Cię dręczy i nie wiesz co zrobić? Babcia też nie wie?

zadaj pytanie
948

dziewczyny

piksel 2010-01-31; 21:12

czy kobietom powinno sie kupować kwiaty

Zgłoś naruszenie regulaminu

Porady: 162

pokaż: najnowsze | najwyżej oceniane

dodaj
  • Gość Gość

    Oceń:

    0-4+
    dodana: 2010-02-21; 19:13

    JASNE ŻE TAK! CZUJĄ SIĘ WTEDY WYRÓŻNIONE

  • Oceń:

    0-3+
    dodana: 2010-02-01; 9:14

    Oczywiście każda się ucieszy nawet z symbolicznego podarunku:)

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-3+
    dodana: 2010-02-01; 12:30

    ja myślę ze to zależy o charakteru dziewczyny
    No bo przecież kobiety są różne.......

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-3+
    dodana: 2010-02-01; 12:30

    Tak !!!

  • Gość Gość

    Oceń:

    2-5+
    dodana: 2010-02-01; 9:04

    Tak na 100%

  • Gość Gość

    Oceń:

    2-5+
    dodana: 2010-02-01; 8:50

    Raczej tak ;p

  • Oceń:

    1-4+
    dodana: 2010-02-01; 19:14

    no pewnie, tylko aby ona nie miała alergii :)

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-3+
    dodana: 2010-02-01; 9:20

    no jasne każda je lubi:D:)

  • Oceń:

    0-3+
    dodana: 2010-02-01; 14:55

    zależy od charakteru
    może sobie pomyśleć że jak dałeś jej kwiaty to prędzej czy później wasza miłość uschnie jak te kwiatki

  • Oceń:

    0-3+
    dodana: 2010-02-01; 15:00

    Raz na jakiś czas tak..:D

  • Oceń:

    0-3+
    dodana: 2010-02-01; 17:29

    lepiej sam nazbieraj ^^ kupowane sa do dupy xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-3+
    dodana: 2010-02-01; 18:35

    dziewczynie bardzo sie poprawia humor jak ktoś jej kupuje kwiaty czuje sie wtedy wyjątkowa xDD więc jak najbardziej!

  • Oceń:

    0-3+
    dodana: 2010-02-01; 19:37

    całuj całuj i kupuj kwiaty

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-2+
    dodana: 2010-02-28; 16:07

    Jesli ja kochasz to kup jej misia i pierscionek :)

  • Oceń:

    1-3+
    dodana: 2010-02-01; 18:33

    pewnie ze tak kobiety to kochają

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-3+
    dodana: 2010-02-01; 19:18

    Kolory kwiatów:

    CZERWONY - oznacza płomienną miłość
    BIAŁY - oznacza uczucie idealne
    RÓŻOWY - oznacza przyjaźń
    BŁĘKITNY - oznacza wierność
    ŻÓŁTY - oznacza zazdrość
    POMARAŃCZOWY - oznacza zdradę

  • Oceń:

    0-2+
    dodana: 2010-02-01; 18:43

    no jasne że tak.! ;d

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-2+
    dodana: 2010-02-01; 18:55

    jak tego nie wiesz to jestes głupi!!!!!!!

  • jak zaczepić chłopaka ??

    pozanałam takiego chłopaka który ma 16 lat a ja mam12 i nie wiem jak go zaczepić lecz nie wygląda na swoj wiek. gumowałam se z niego przez GG i on dowiedział się ze to ja i na nk i GG zablokował mnie ale mnie zaczepia i czy mam u niego szanse ?? HELP

    porad: 22

  • Ważne

    Mam 13 lat w kwietniu dostalam piereszy okres we maju tez go miałam w czerwcu wogóle nie miałam a nie uprawiałam seksu czy ja jestem na coś chora

    porad: 12

  • Błagam pomóżcie

    czy w 13 lat roztępy mogą zniknąć

    porad: 5

  • Czemu?

    Czemu każdy ma na nicku lalala?

    porad: 30

  • POMOCY!

    Mam 12 lat podoba mi sie taka jedna młodsza o demnie o rok częst się z nią spotykam bo ona jest kolezanka takiej jednej co podoba sie mojemu koledze czesto gadamy , i raz wolnego z nia zatanczylem na dysce ,pomurzcieeeeeeeeee.........

    porad: 7

  • wymazony chłopak

    podoba mi się chłopak ale nie wiem czy ja mu się podobam wszystko wskazuje na to że mu się nie podobam co mam robic

    porad: 2

  • Kocham go

    Kocham go ale on ma 17 lat a ja 13

    porad: 1

  • po ilu można oceniać

    Na poszkole jest taka dziewczyna piękna i chciałem jej dać 10 na galerii i mi pokazuje że opcja nie dostępna dla nowo zarejestrowanych od ilu dni moge oceniać???

    porad: 4

  • jak wytłumaczyć rodzince ???

    jak mam wytłumaczyć rodzince że nie mam zamiaru się zaręczać ani wychodzić za mąż gdyż bardziej niż facetów kocham samochody a na dodatek będę żołnierzem zawodowym !!????

    porad: 94

  • co mam zrobic

    mam starszego chłopaka o 3 lata .rok młotsz pobroślmnie o hodzenie i co mam zrobic zkturym mam zerwać

    porad: 7