Coś Cię dręczy i nie wiesz co zrobić? Babcia też nie wie?

zadaj pytanie
3122

jak zrobić krzyż na klawiaturze?

2009-04-29; 17:12

™ - alt + 0153 (na klawiaturze numerycznej)
† - alt + 0134
ale nie wiem po której stronie i jak!
czy ktoś z was wie?
albo niech powie gdzie jest tabela znaków!

Zgłoś naruszenie regulaminu

Porady: 3268

pokaż: najnowsze | najwyżej oceniane

dodaj
  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2017-06-06; 12:07

    cookies for milk supply tenze24-domperidone monell chemical senses center

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2017-06-02; 19:56

    nwm

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2017-03-01; 2:57

    jak zrobić sirp i młot

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2017-01-26; 17:10

    no jak ? ja robie to co wy a nic dalej nic no jak !!!!!!!

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2016-12-20; 16:09

    ♠♥☻☺•◘○♦♣▼♀♂-♫↨◄─

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2016-12-20; 16:07

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2016-11-29; 16:43

    ebebebedy ajbhfidabgfia bibibii daj

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2016-11-24; 21:03

    &#9547

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2016-08-14; 19:56

    XD

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2016-06-15; 22:10

    nie wiem
    KTO POMOŻE XD

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2016-05-26; 21:24

    nie wiem XDDD †

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2016-03-18; 19:39

    тєη тωó ¢нσℓєяηу υśмιє¢н, ктóяу ∂σρяσωα∂zα мηιє ∂σ ѕzαℓєńѕтωα...

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-2+
    dodana: 2016-02-25; 12:24

    jp hwdp

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2016-02-06; 19:52

    ☺☻♥♠♣♦•◘™™☺♣

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-2+
    dodana: 2015-11-18; 16:59

    nic sie nie dowiedziałam od was

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-2+
    dodana: 2015-11-14; 15:29

    po prawej masz klawiaturę numeryczną ale to ważne musisz mieć włączony numlock przytrzymujesz lewy alt i klikasz jakieś numery na numerycznej i git

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2015-11-14; 15:29

    po prawej masz klawiaturę numeryczną ale to ważne musisz mieć włączony numlock przytrzymujesz lewy alt i klikasz jakieś numery na numerycznej i git

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2015-10-26; 23:33

    ┼ to chyba nie to.

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-1+
    dodana: 2015-10-16; 21:01

    Alt + 0134 = †
    :D

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-2+
    dodana: 2015-10-03; 16:32

    klikasz lewy alt, następnie przytrzymując w dalszym ciągu alt na klawiaturze liczbowej bocznej wpisujesz : 0134

  • ;(

    jak mam sie przestac bac dentysty to powazne

    porad: 4

  • ;(

    jak mam sie przestac bac dentysty to powazne

    porad: 7

  • ;(

    jak mam sie przestac bac dentysty to powazne

    porad: 4

  • ;(

    jak mam sie przestac bac dentysty to powazne

    porad: 8

  • Jak poderwać dziewczynę

    Idę dziś do kina z koleżanką i będzie cała pusta sala... Jak ją poderwać?

    porad: 12

  • kłamstwo.

    byłyśmy z kumpelami na obozie. był tam taki chłopak. uczepił sie mnie i mojej przyjaciółki. podrywa mnie. to nie jest fajne. obmacuje mnie. poprosił nawet o chodzienie, odmówiłam. gdy wróciliśmy, zaczął gadać wszystkim że ja z nim chodze ze się je.baliśmy i wgl. co zrobić?

    porad: 22

  • piosenka

    Chodzi o piosenkę z You Can Dance, piosenkę do, której solówkę tańczyła Leal. Jaka to piosenka? Z góry dzia ^^.

    porad: 23

  • Impreza

    Hej dziś [ 22.06 ] mam klasową dyskotekę i niewiem co ubrać ;/

    porad: 15

  • Cała ja!

    Mam pewien kompleks..., poniewaz niektórzy mówią mi, ze jestem brzydka...Chciałabym w koncu dowiedziec się jaka jest prawda!!! Główie do chłopaków prosze zobaczyc moje zdjęcia i odpowiedzieć.

    porad: 397

  • do MARIANA [ + reszty ]

    Jestem chora; boli mnie brzuch, wymiotuję, głowa mnie strasznie boli i jestem silnie osłabiona. Na co jestem chora?

    PS-Głupie komentarze zostawcie dla siebie. ;p

    porad: 19