Coś Cię dręczy i nie wiesz co zrobić? Babcia też nie wie?

zadaj pytanie
1842

ślicznotka ....;/

2009-04-16; 22:38

jestem najładniejszą dziewczyną w szkole...niby super ..c'nie . ? ! ale nie jest super . ! prawie każdy chce ze mną chodzić . !! ciągle w szkole za mną ciągle chłopacy chodzą . !! ;[ pare się o mnie biło.;(( co mam zrobić żeby sie odczepili . ?! ;(

Zgłoś naruszenie regulaminu

Porady: 636

pokaż: najnowsze | najwyżej oceniane

dodaj
  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-05-16; 14:23

    Matko, wiesz co jestem w szoku!Troche juz zyje a z takim zarozumialstwem sie po raz pierwszy spotkalam.Ja $#@p*****$#@ jak mozna,nie wiem,mi sie to po prostu w glowie nie miesci,a co do tych"dzikich tlumow"co niby za toba lataja to cos mi sie nie chce wierzyc.Albo slepi albo glupi...

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-05-16; 14:43

    ale jesteś skromna;P masakra:P
    dobra,rozumiem mozesz siebie uważać za ładną..
    ale żeby od razu myśleć ze jesteś najładniejsza w szkole..?
    moim zdaniem za bardzo sie wywyższasz..:P

  • Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-05-16; 15:06

    no już odrazu tak się chwalisz ,że taka śliczna..i ślicznotka chyba że na poszkole chcesz sobie chłopaka poszukać i tak mówisz po prostu żal!!

  • Gość Gość

    Oceń:

    2-2+
    dodana: 2009-05-16; 17:48

    Znajdź sobie dziewczynę

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-1+
    dodana: 2009-06-09; 18:36

    ojejka, okropne.
    nie jesteś śliczna, tylko pusta. ;]
    zapewniam cię, że gdy tylko wszyscy ci chłopacy poznają cię bliżej, to z ciebie zrezygnują. ;]
    nikt nie lubi pustaków. ;]

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-12; 21:01

    Ta jasne .. Jaka c***** lizał cie gości ..;

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-13; 12:35

    skad wiesz ze jestes najladniejsza

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-15; 11:36

    Skoro tak mówisz to pewnie masz jakies kompleksy,na twoim miejscu pocielabym sie bo chyba masz za duze ego...

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-22; 14:59

    nie chwal sie tak swoją urodą napewno nie jesteś najładniejszą laska w szkole

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-22; 15:01

    jakie to okropne że sie podobasz chłopcom z szkoły poprostu żal o takim czymś pisać

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-1+
    dodana: 2009-06-25; 9:02

    chłopaków z całej szkoły chłopoacy mają ją gdzies jest bardzo głupia dużo osub przez nią w płakało bo ona im powiedziała ze są brzydcy ... jesli jesteś taka dziewczyną to powiem ci że to smutne :)

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-25; 8:42

    powiem ci tak zapadanie w samozachwyt daleko cię nie doprowadzi pewna dziewczyna z mojej szkoły własciwie z mojej klasy uwaza się za księżniczkę uwaza ze jest sliczna a napewno nie jest ładniejsza od mnie i moich kolerzanek zaczepia k

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-25; 8:45

    chłopaków z całej szkoły chłopoacy mają ją gdzies jest bardzo głupia dużo osub przez nią w płakało bo ona im powiedziała ze są brzydcy ... jesli jesteś taka dziewczyną to powiem ci że to smutne :)

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-25; 8:48

    mam kolezanke w szkole ale wszystko się zmieniło odkąd przyszła pewna dziewczyna do szkoły przeprowadziła się wszyscy jej muwili ze jest miła panie ją chwaliły znalazła dużo koleżanek i przyjaciułki chłopacy gadali z nią jak kolezanką , przyjaciułką

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-25; 8:53

    starała się być miła dla dla koleżanki d......i tej co była taka jak ty lecz niestety tamta d.....i nielubiała jeej zazdrościła jej często muwiła jej coś przykrego pewnego razu nawet na wf ją popychała bo coś jej nie pasowało a wiecie tą dziewczyną k

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-25; 8:56

    która się przeprowadziła byłam ja postawiłam się jej wreście i nigdy nie pozwalam żeby mnie obrazała lub moje koleżanki:) dlatego ze uwaała że ona rządzi szkołą i jest najpiękniejsza

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-1+
    dodana: 2009-06-26; 13:52

    nie wmawiaj sobie, jesteś brzydką,zarozumiałą,mała,parchatą dziwką.Rozbierz się,wysamruj gównem i powiedz ,że ich nie nawidzisz

  • Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-08-13; 21:57

    no niewiem czy najładniejsza kazdy ma soj gust:/

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-1+
    dodana: 2009-08-22; 14:25

    Idź se wytrzyj dupę bo jedzie ci z dupy!!

  • Cześć! Mam pytanie

    Jak się nazywa taki gościu, co przychodzi do mnie do domu i chce mi dać jakieś listy

    porad: 184

  • adres/pytanie glownie do manka

    zna ktos z was adres do wytworni warner bros?
    tylko taki oficjalny zeby odpisali poniewaz chce z kolezanka wyslac do nich list z pewnym pytaniem...

    porad: 5

  • Co mam zrobić ? ;/ Marian zaakceptuj!!

    przefarbowałam sobie włosy na rudo, kiedy mój kolega mnie zobaczył zaczął mnie wyzywać że się spuściłam w kiblu itd. wcześniej obgadywał mnie ze swoim kolegą i mówił mu że zdechła mi wiewiórka na głowie albo że zardzewiałam , nie dawno pytał sie mnie o chodzenie.

    porad: 165

  • Co ja mam robić. ?

    Zakochałamsię wpewnym chłopaku, ale mu topowiedziałam i wyszo ze on wemnie też. ale stwierdzil ze takjak teraz bd lepiej bo idziemy do innych szkół. a dzielinas od siebie jakieś 5 minut spacerkiem. mówi takie teksty daje kwiatki i wgl comam zrobić.

    porad: 193

  • jak się dowiedzieć czy ona mnie lubi

    w mojej klasie jest dziewczyna która cały czas mnie zaczepia a potem udaje że jestem powietrzem... czy ona robi sobie ze mnie jaja czy mówi robi to szczerze??

    porad: 191

  • Moja strona

    Hej Wam!!! ;( jak widać jestem smutna;((((( Jak zrobić sobie extra stronkę?? np. tło albo coś w tym stylu?? Albo jak innym włącza się na początku zawiadomienia?? jak to zrobiś??!! odpowiadajcie szybko!!

    porad: 47

  • Ale ja mam 10 lat! Prawie...

    Cześć! Zacznę od początku;moje koleżanki(trzy koleżanki) mają chłopaków(są w 3 klasie)! i mam pytanko, czy to nie za wcześnie? A jak nie to też chce mieć ^^ Kto chętny? ;*

    porad: 756

  • Do Mariana

    Miałam naj przyjaciółkę byłyśmy jak sis teraz ona się ode mnie odwróciła i nie gada ze mną.Jej koleżanka z klasy z takimi tekstami spie****aj s*ko itd ona zamiast zareagować to ona w śmiech i się już do mnie nie odzywa a ją dalej lubie co mam robić przyjaźniłyśmy się już 8 lat

    porad: 11

  • what?

    Podoba mi się dziewczyna lecz ona się mną nie interesuje powiedzcie co robić?

    porad: 7

  • otrzęsiny

    co zaśpiewać a otrzęsinach? macie jakieś pomysły
    (trochę się boję)

    porad: 1