Coś Cię dręczy i nie wiesz co zrobić? Babcia też nie wie?

zadaj pytanie
2365

ślicznotka ....;/

2009-04-16; 22:38

jestem najładniejszą dziewczyną w szkole...niby super ..c'nie . ? ! ale nie jest super . ! prawie każdy chce ze mną chodzić . !! ciągle w szkole za mną ciągle chłopacy chodzą . !! ;[ pare się o mnie biło.;(( co mam zrobić żeby sie odczepili . ?! ;(

Zgłoś naruszenie regulaminu

Porady: 637

pokaż: najnowsze | najwyżej oceniane

dodaj
  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-25; 8:48

    mam kolezanke w szkole ale wszystko się zmieniło odkąd przyszła pewna dziewczyna do szkoły przeprowadziła się wszyscy jej muwili ze jest miła panie ją chwaliły znalazła dużo koleżanek i przyjaciułki chłopacy gadali z nią jak kolezanką , przyjaciułką

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2010-02-08; 19:16

    No a nie mozę być najładniejsza w szkole./??;/;/ żal mi was ludziee.. c' wy "kosmity". powiedz NIIE!!

  • Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-04-21; 14:13

    Pusta niby ślicznotko, jeśli jesteś najładniejsza ze szkoły to jakie obrzydlistwa tam muszą chodzić ? : | Chcesz żeby to się skończyło ? Nałóż srakowatą blond farbę na włosy [ nie u fryzjera ] i niech ci ktoś znajomy obetnie krzywo wosy... I ta dam już jesteś brzydka !

  • Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-08-13; 21:57

    no niewiem czy najładniejsza kazdy ma soj gust:/

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-05-09; 18:41

    ja bym sie cieszyla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-04-27; 20:39

    ej no napiszcie chce ją zobaczy

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2012-05-15; 13:25

    wątpię, żeby Ci chłopcy cenili Cię za Twój intelekt . może i chcą być z Tb, ale gwarantuję Ci, że po pewnym czasie rzucą Cię w cholerę. pozdrawiam . :)

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-05-12; 21:10

    to porada z kupką papieru to zark i wcale se nie zrobice krzywdy

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-06-25; 8:53

    starała się być miła dla dla koleżanki d......i tej co była taka jak ty lecz niestety tamta d.....i nielubiała jeej zazdrościła jej często muwiła jej coś przykrego pewnego razu nawet na wf ją popychała bo coś jej nie pasowało a wiecie tą dziewczyną k

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-1+
    dodana: 2009-04-19; 13:05

    ojej jaka ja jestem śliczna ... ojej paznokitek mi się złamał muszę kupic kolejne opakowanie tipsow...:P i co jeszcze jesteś żałosna dzieciaku i nawet nie jestes taka śliczna za jaką się uważasz lepiej wypielęgnuj sobie cipe...żal

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-09-07; 21:27

    żal jesteś o wiele brzdsza niż myslisz s*****

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-04-30; 19:07

    ja mam tak samo juz 5 LAT JAKOŚ SOBIE RADZE

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2010-03-29; 12:51

    ZGADZAM SIE Z NATT I ALLA xD

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-05-16; 14:43

    ale jesteś skromna;P masakra:P
    dobra,rozumiem mozesz siebie uważać za ładną..
    ale żeby od razu myśleć ze jesteś najładniejsza w szkole..?
    moim zdaniem za bardzo sie wywyższasz..:P

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2010-01-11; 11:42

    może nie jestes najładniejsza, poprostu chłopakom się podobasz ale napewno nie wszystkim, powiedz ze jesteś zajęta

  • Gość Gość

    Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-09-22; 22:14

    nom jesteś
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-1+
    dodana: 2009-04-20; 19:31

    ale masz problemy jak dzieciak w żłobku;) i co z tego;) wiesz co zgadnę jesteś blondyną co nie??? bo strasznie pusta jesteś ;//
    potnij sie xD wiem że i tak nie zakapujesz

  • Oceń:

    0-0+
    dodana: 2009-04-19; 11:34

    Ehhh...właściwie tot y problemu nie masz. Nie patrz na nich nie myśl o tym. Jak sie w kimś zakochasz to dobrze a jak nie to miej na nich wyje*ane:P

  • Gość Gość

    Oceń:

    1-1+
    dodana: 2009-04-21; 14:57

    ty jestes sliczna buhaha
    zygac mi sie chce
    jak chcesz wiedziec to kazdy prawie chlopak leci na pusta barbie
    ty tez taka jestes lasko
    wiec sie zmien raze ci bo nikt nie lubi proznych i wymodelowanych pustakow jak ty

  • Co mam zrobić ? ;/ Marian zaakceptuj!!

    przefarbowałam sobie włosy na rudo, kiedy mój kolega mnie zobaczył zaczął mnie wyzywać że się spuściłam w kiblu itd. wcześniej obgadywał mnie ze swoim kolegą i mówił mu że zdechła mi wiewiórka na głowie albo że zardzewiałam , nie dawno pytał sie mnie o chodzenie.

    porad: 166

  • Co ja mam robić. ?

    Zakochałamsię wpewnym chłopaku, ale mu topowiedziałam i wyszo ze on wemnie też. ale stwierdzil ze takjak teraz bd lepiej bo idziemy do innych szkół. a dzielinas od siebie jakieś 5 minut spacerkiem. mówi takie teksty daje kwiatki i wgl comam zrobić.

    porad: 194

  • Cześć! Mam pytanie

    Jak się nazywa taki gościu, co przychodzi do mnie do domu i chce mi dać jakieś listy

    porad: 184

  • adres/pytanie glownie do manka

    zna ktos z was adres do wytworni warner bros?
    tylko taki oficjalny zeby odpisali poniewaz chce z kolezanka wyslac do nich list z pewnym pytaniem...

    porad: 5

  • Czy to on?

    Jestem harcerką, pewien chlopak okazywal mi sympatie podczas biwaku np. jak najblizej mnie siedzial itd. no i nie dawno taki " figlarz" napisal do mnie ze on sie we mnie zabujal a ja nie jestem pewna czy to nie zart typu czy nei chce ze mna chodzic po bulki, do sklepu...

    porad: 49

  • Miesiączka podczas wakacji ;/

    W tym roku po raz pierwszy jadę na wakacje z chłopakiem – nad morze. Niestety będę miała wtedy okres! Na myśl o noszeniu podpasek odechciewa mi się wyjazdu… Czy powinnam odwołać ten wyjazd?

    porad: 308

  • pomz marianku!!!!!!!!!!!

    w poprzedniej klasie mialam o wiele lepsze oceny, a o wiele wiecej sie ucze!!!!!!

    porad: 5

  • Help!!

    Zakochałem się w mojej przyjaciółce ale ona ma chłopaka i do tego mojego przyjaciela, razem tworzymy paczkę. Bardzo chciałbym z nią być ale boje się że jak jej powiem to skończy się nasza przyjaźń. Co mam zrobić powiedzieć jej co czuję czy tłumić to w sobie??

    porad: 7

  • proszę cię zaakceptuuuj

    jestem emo ale 3 chlopaków tego nie rozumie i denerwuje mnie ich głupie gesty klepania mnie po tyłku i zarywania mam ich dość powiedziałam im że wolałabym odciąć jezyk niż zacząć z nimi chodzić pozatym mam swojego ukochanego już ale oni nadal tego nie rozumieja was też to wkurza?

    porad: 10

  • miłość internetowa

    Plis pomużcie znam takiego chłopaka z nata i on jest na poszkole i chciała bym wiecie jak to dziewczyna mhy hy no dziewczyny wiedzo o co cho .No i jedno dziewczyne zaprosił do .... i napisał jej tak mmm ładna max no i niewiem czy zacząć czy nie no i on mi też no inie wiem co mam zrobić .

    porad: 148