Gwiazdy #CzytamyDlaDzieci – Fundacja Polsat zabiera dzieci w bajkową podróż na Instagramie
Popularne wiersze Jana Brzechwy, Juliana Tuwima, zwariowane przygody Pippi Pończoszanki, czy historia Małego Księcia. Bajki od zawsze towarzyszą dzieciom i za każdym razem rozbudzają ich wyobraźnię. W tym trudnym czasie ze względów bezpieczeństwa dzieci pozostają w domach ze swoimi rodzicami.
Jest jednak duże grono małych pacjentów, którzy pozostają w szpitalach, z dala od swoich bliskich. Specjalne dla nich Fundacja Polsat wystartowała z akcją #CzytamyDlaDzieci. Codziennie o godzinie 20:00 na oficjalnym profilu Fundacji Polsat na Instagramie swoje ulubione bajki będą czytać wyjątkowi artyści – aktorzy, wokaliści, dziennikarze czy twórcy kabaretowi. Wśród nich m.in. Maciej Orłoś, Ewa Wachowicz, Barbara Kurdej-Szatan, Stefano Terazzino, Robert Motyka z kabaretu „Paranienormalni” czy Natalia Nykiel.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wszystkie nagrania są w całości dostępne po premierze na Instagramie Fundacji Polsat.
– Wystartowaliśmy z akcją #CzytamyDlaDzieci z myślą o małych pacjentach którzy ten czas spędzają w szpitalach z daleka od swoich rodziców i bliskich, jak również wszystkich dzieciach, które pozostają w domach z rodzicami. Zapraszamy w wyjątkową podróż do świata najpiękniejszych bajek i baśni. Każda z nich rozpoczyna się codziennie o 20:00 na naszym Instagramie. A przewodnikami w tych podróżach będą wyjątkowi artyści uwielbiani zarówno przez dorosłych, jak i dzieci – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
Jest to już kolejna akcja w jaką zaangażowała się Fundacja Polsat podczas epidemii.
Wyświetl ten post na Instagramie.
• Fundacja Polsat przeznaczyła 2 miliony złotych ze środków własnych na zakup najpotrzebniejszego sprzętu dla służby zdrowia.
• Wraz z siecią Plus i Cyfrowym Polsatem, Fundacja Polsat przekazała 2200 tabletów z dostępem do Internetu dla najbardziej potrzebujących dzieci w domach dziecka, rodzinnych domach dziecka, rodzinach zastępczych i placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
• Fundacja Polsat zaangażowała się w akcję emisji specjalnego bloku reklamowego „Reklama na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem", który został wyemitowany w Polsacie 2 kwietnia o godzinie 18:45 i zgromadził przed telewizorami 7 milionów widzów, dzięki czemu zebrano ponad 3 miliony złotych. 2 480 000 złotych pochodzić będzie od reklamodawców, pozostałe ponad pół miliona złotych dołoży Telewizja Polsat. Środki w całości zostaną przeznaczone za pośrednictwem Fundacji Polsat najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
Poszkole.pl na Facebooku! Dołącz teraz i bądź z nami na bieżąco!